Διαχείριση Κρατήσεων

Διαχείριση Κρατήσεων Ξενοδοχείων

 

Η ορθή διαχείριση των κρατήσεων είναι μία πολυδιάστατη και στρατηγικής σημασίας εργασία, η οποία έχει ως στόχο την αύξηση της πληρότητας της εκάστοτε τουριστικής μονάδας. Είναι αυτή που επιτρέπει στον επιχειρηματία να έχει πλήρη εικόνα της μονάδας του και της δυναμικής της, με τελικό στόχο τη μεγιστοποίηση των κερδών της. Σημαντικό ρόλο στον τομέα της διαχείρισης των κρατήσεων παίζει η ανάπτυξη της τεχνολογίας, που έχει οδηγήσει σε μία συνολική αναβάθμιση των υπηρεσιών και της λειτουργίας των επιχειρήσεων του χώρου.

Η ομάδα της Horizone, χρησιμοποιώντας τα ενδεδειγμένα τεχνολογικά εργαλεία, παρέχει στον ξενοδόχο υπηρεσίες διαχείρισης κρατήσεων βασισμένες στα χαρακτηριστικά και της ανάγκες της επιχείρησής του, με σαφή κατεύθυνση προς την αύξηση της πληρότητας και τα υψηλότερα κέρδη.

Στην Horizone:

  • Αναλαμβάνουμε την εγκατάσταση και τη διαχείριση του κατάλληλου για την επιχείρηση εμπορικού προγράμματος (PMS).
  • Εκπαιδεύουμε τον ιδιοκτήτη ή τον υπεύθυνο του ξενοδοχείου ως προς τη λειτουργία του προγράμματος.
  • Καταχωρούμε τις κρατήσεις στην πλατφόρμα.
  • Ενημερώνουμε το πλάνο διαθεσιμότητας ανάλογα με τις κρατήσεις ή τις αλλαγές που έχουν πραγματοποιηθεί.
  • Διαχειριζόμαστε τις τηλεφωνικές κρατήσεις και το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο (e-mails).
  • Αντιμετωπίζουμε τυχόν παράπονα που ενδέχεται να προκύψουν.

Τι είπαν για εμάς

Tony Vidolov
Tony Vidolov
2021-01-18
Excellent partners. I can strongly recommend Horizon.
Giwrgos Basiakoulis
Giwrgos Basiakoulis
2020-12-30
Αψογοι!
Milts Stefanidis
Milts Stefanidis
2020-11-16
I never write reviews. I actually despise them! However, I deliberately took the time to write one right now, as I have been nothing but pleasantly surprised from this organization and its group of people. They deserve every star this review gets. Living in the USA it is almost impossible to precisely monitor the pulse of your business from afar, especially in times like these. Nevertheless, ever since a friend of mine recommended Horizone to me, I honestly believe that my understanding of the industry and its functionality has increased tenfold. From day 1, they have done nothing but educate me on how to implement crucial managerial procedures and how to help improve the quality of accommodation I provide and aspire to provide in the future. Their professionalism is second to none, and you can definitely and easily decipher how much they care about the quality of service you can receive. Getting in front of the line in an experienced touristic destination like Greece is quite tough... I genuinely think that if you do not reach out to these people you would be missing the blueprint to get there. Don't hesitate, give em a call!
Veronica Orfanidou
Veronica Orfanidou
2020-11-16
They care about you. I've worked with them in Santorini this year, being one of the hardest touristic seasons ever and they were super supportive! I have nothing else to say but THANK YOU Horizone people!
Lazaros Vogiatzis
Lazaros Vogiatzis
2020-11-06
Εξαιρετικοί επαγγελματίες..Γνωστες του είδους με καινούργιες ιδέες και αντίληψη στο αντικείμενο !!!
VASILIS KOSMIDIS
VASILIS KOSMIDIS
2020-10-27
Έχουν το καλύτερο site και το καλύτερο τηλεφωνικό κέντρο , από εκεί καταλαβαίνεις πόσο μπροστά είναι αυτή η εταιρία!