21 Σεπ Ετήσια αποτίμηση & oδηγός ανάκαμψης για το 2021
Ετήσια αποτίμηση & oδηγός ανάκαμψης για το 2021
Η Horizone, εταιρία ανάπτυξης πωλήσεων και διαχείρισης κρατήσεων σε ξενοδοχεία και τουριστικά καταλύματα , με δραστηριότητα σε Θεσσαλονίκη , Χαλκιδική , Σαντορίνη και Κέρκυρα οδεύει προς την ολοκλήρωση της ιδιαίτερης αυτής τουριστικής σεζόν , μετρώντας τις λιγότερες δυνατές απώλειες για τα υπό διαχείριση καταλύματά της.
Πώς καταφέραμε να έχουνε τα καταλύματα που μας εμπιστεύθηκαν πλεονεκτική θέση έναντι του ανταγωνισμού; Με τις εξής ενέργειες :
- Έγκαιρες χρονικά κινήσεις
- Αναπροσαρμογή στις τιμές
- Εφαρμογή ευέλικτων πολιτικών
- Δημιουργία συνδυαστικών προσφορών
- Επένδυση στο περιεχόμενο
Ακόμη σε μια περίοδο που όλες οι επιχειρήσεις στον τουριστικό κλάδο και όχι μόνο, προσπάθησαν να ελαχιστοποιήσουν το κόστος λειτουργίας με συνέπειες στο τελικό προϊόν, η εταιρία επένδυσε σε επιπλέον άτομα και εργατοώρες για να ανταπεξέλθει στις ιδιαίτερα απαιτητικές συνθήκες που διαμορφώθηκαν με αποτελεσματικότητα.
Οι στοχεύσεις για το 2021 και ο προγραμματισμός αναπτύσσεται με δεδομένη πλέον την πανδημία . Τα έτη βάσης για τις στοχεύσεις του 2021 δεν μπορούν να είναι τα τελευταία δύο καθώς το 2019 ήταν η καλύτερη τουριστική χρονιά σε όλες τις κατηγορίες ( αφίξεις, πληρότητες , τζίροι ) ολοκληρώνοντας μια τριετία συνεχούς ανάπτυξης , ενώ το 2020 θα κλείσει ως η χειρότερη τουριστική σεζόν της δεκαετίας. Έτσι είναι άστοχο να χρησιμοποιηθούν οι τιμές που δομήθηκαν κυρίως με βάση το έτος 2019 για την τουριστική σεζόν του 2020 και στην επερχόμενη περίοδο του 2021. Χρειάζεται μια βαθύτερη ανάλυση εσωτερικά της επιχείρησης αλλά και του ανταγωνισμού , έτσι ώστε να μειωθεί ο κίνδυνος λανθασμένων τιμών και πολλών διορθωτικών κινήσεων μετέπειτα, που θα προκαλέσει σύγχυση σε νέους και υφιστάμενους πελάτες – ταξιδιώτες.
Οι συνθήκες που πραγματοποιούνται τα ταξίδια έχουν αλλάξει και όλοι πρέπει να προσαρμοστούμε στις νέες. Το περιβάλλον γίνεται ακραία δυναμικό και πρέπει να μάθουμε να προγραμματίζουμε με αυτό ως δεδομένο ( από την εφοδιαστική αλυσίδα και τα προγράμματα εργασίας έως την τιμολόγηση ) . Οι βέλτιστες τακτικές και διαδικασίες του χθες, πρέπει να μπουν στο μικροσκόπιο και να τροποποιηθούν έτσι ώστε να ανταπεξέρχονται στην αυριανή λειτουργία, ενώ οι υπόλοιπες θα πρέπει να εγκαταλειφθούν οριστικά.
Οι σχέσεις με τους συνεργάτες πρέπει να ενισχυθούν. Η αμφίδρομη επικοινωνία και η έγκυρη πληροφόρηση πρέπει να αναπτυχθεί σε ένα πλαίσιο αμοιβαίας κατανόησης και στήριξης. Ενώ δεν πρέπει να γίνονται δεκτές οι παράλογες απαιτήσεις κάποιων εκ των Tour Operators που ζητούν ολοένα και περισσότερα , θέτοντας όρους για μεγαλύτερη ευελιξία στις πληρωμές και εκθέτοντας έτσι τις επιχειρήσεις φιλοξενίας σε μεγάλο πιστωτικό κίνδυνο. Όταν αυτοί επενδύουν στην ανασφάλεια και στο φόβο των ιδιοκτητών των καταλυμάτων για χαμηλές μελλοντικές πληρότητες και τζίρους , οι διοικήσεις αυτών πρέπει να επενδύσουν στην ανάπτυξη στρατηγικών σχεδίων για το διαμοιρασμό των δωματίων σε όλα τα κανάλια και δίκτυα πωλήσεων που δραστηριοποιούνται στην περιοχή τους, με το χαμηλότερο δυνατό πιστωτικό κίνδυνο.
Τέλος η επένδυση στο περιεχόμενο και ο εμπλουτισμός του, με δεδομένη την ποιότητα του προϊόντος, πέρα από ένα ακόμη ανταγωνιστικό πλεονέκτημα , αποτελεί και μονόδρομο για αυτούς που δε θέλουν να ανταγωνίζονται μόνο σε επίπεδο τιμής και εν τέλει να βλέπουν μακροπρόθεσμα τις απώλειες στη μέση αποτύπωση της.
Sorry, the comment form is closed at this time.